Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2013 05:55 - 15 стъпки до изневярата
Автор: fury Категория: Забавление   
Прочетен: 1238 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Написано от izneviara.com   

imageПрелюбодеянието не се случва просто така. Човек не решава някой ден просто хей така да скочи в леглото с друг и да изневери на постоянния си партньор. Прелюбодеянието е кулминационната точка на множество малки стъпки към изневярата. Всяка стъпка сама по себе си далеч не изглежда сериозна или поне не е много по-напред от предишната. Това ни кара лесно да взимаме решението за тази “още една малка стъпчица” и да не се притесняваме, че ще нараним хората, които ни обичат.


Следващите 15 стъпки са условни. Те анализират как изневярата възниква и се развива са на базата на интервюта, разговори, признания и кореспонденция с много хора, попаднали в ситуация на изневяра. Нашият въпрос е: “Как това се случи? Какви бяха малките стъпки, които доведоха до тази ситуация?” Редът варира отчасти от човек до човек, от случай до случай, то това е главната прогресия, която изплува в повечето инциденти. Това не е някакъв теоретичен списък. Това са истинските стъпки, които са били предприети от истински хора, които са изневерили и после са съжалявали за това. Те ни разказаха всичко това. Тези стъпки идват до вас с цената на много разбити истински животи.

 

1. Споделяне на общи интереси.
“Ние имаме толкова много общи неща, чак е странно.”
“И двамата харесваме една и съща музика.”
“Той е толкова духовно извисен... Аз търсех някого, с когото да споделя моите духовни борби.”
“Той е бил на места, където аз винаги съм искала да отида. Беше толкова интересен събеседник.”
“И двамата обичаме конете, така че започнахме да яздим заедно.”
“Тя беше първата жена, която наистина обичаше разходките на открито, дори риболова – бях очарован!”
“Той е правил неща, за които винаги съм си мечтала да направя.”

 

2. Мислено сравняване с настоящия партньор.
“Моят партньор не се интересува от духовни неща, а този мъж знае толкова много неща, които ме интересуват.”
“Тя беше слаба, привлекателна и добре облечена – доста различна от моята съпруга, която напоследък не се грижи за себе си.”
“Той толкова добре ме разбира и умее да ме изслушва – моя съпруг винаги претупва нещата, бърза и не иска да ме чуе.”
“Моят съпруг не иска да разговаря с мен – той просто се прибира от работа и сяда да гледа телевизия. После срещнах този мъж, който е съвсем различен – нежен, обича да говори, да споделя неща от живота си с мен.”

 

3. Посрещане на емоционални нужди.
“Той разбира как се чувствам и ми предлага съпричастието и разбирането, за което бях зажадняла и не получавах.”
“Тя беше там, когато имах нужда от нея.”
“От него получих емоционалната подкрепа, която нямах в къщи.”
“Имах такава нужда от внимание, че в един момент бях готова да го получа от всеки – предполагам от там започна всичко.”
“Никой не повярва в мен, преди да се появи той. Той ме окуражи, вдъхнови ме и ми повярва.”
“Жена ми постоянно е заета с децата и въобще не се интересува от мен или работата ми. Тази жена ме харесва и смята, че съм някой. Това ме кара да се чувствам добре.”

 

 

4. Откриване на възможности да бъдем заедно.
“Не обичах да ходя на тази работа, но след като започна приятелството ни, всичко започна да изглежда по-хубаво.”
“Аз мислех за възможността да съм с нея през цялото време на отиване към работата.”
“Открих, че мисля за него, когато сутрин се обличах, чудейки се дали изглеждам добре или ще му хареса ли парфюма ми.”
“Ходех на фитнес всяка седмица, защото знаех, че и тя ще е там.”
“Започнах да ходя на ски, за да съм по-близо до него.”
“Всеки път, когато минавах покрай къщата й си мислех как ще се видим тази неделя.”
“Чудех се дали той ще дойде тази събота на събирането вечерта.”

 

5. Прояви на нечестност към партньора.
“Когато жена ми питаше дали Тя е била на събирането, аз се преструвах, че не помня – точно тогава започнах да градя стената между нас.”
“Правех се, че излизам на танци с групата, но всъщност ходех на танци с него.”
“Веднъж жена ми ме попита направо за нея, но аз отрекох всичко - все пак не бяхме направили нищо лошо още. Сега разбирам, че това е била една от точките, в които не е било късно да се върна обратно.”
“Разказвах понякога на съпруга си за Него с досада, като за “онзи шеф от работата”. С това изглежда се опитвах да притъпя вниманието му.”
“Когато излизахме заедно - аз и той, заедно с нашите съпрузи – аз се правех, че той не ме интересува и даже по-късно го критикувах пред съпруга ми. Предполагам, че съм се опитвала да скрия истинските си чувства към него от съпруга ми.”

 

6. Флиртуване и закачки.
“Разбрах го от начина, по който ме погледна. Тя ме погледна направо в очите, после крадешком слезе надолу по тялото ми и накрая отново се вгледа в очите ми. Разбрах, че се интересува от мен като повече от приятел. Бях толкова поласкан от интереса й, че не избягах.”
“После ние започнахме да се шегуваме един с друг, често говорейки двусмислено. Понякога се шегувахме дори когато сме с други. Отначало изглеждаше невинно, но все повече разбирахме, че това значи нещо за нас.”
“Започнахме да се шегуваме и да говорим, че изглежда сме “създадени един за друг”. После започнахме да се шегуваме какви ли съпрузи бихме били, ако сме заедно.”
“Има страхотно чувство за хумор. Преживял е много и обича да ми разказва. Винаги научавах нови неща и се смеех с него.”
“Той има толкова убийствени очи. Когато ме погледне, кара ме да се чувствам специална, направо се разтапям. Битката с импулсите ми беше безнадеждна – знаех, че той ме има.”

7. Разговори за лични неща.
“Говорехме за разни неща – не много сериозни, просто неща, които имат значение за него или тревожат мен.”
“Срещнахме се на кафе и поговорихме.”
“Имам проблеми със сина си и тя изглежда разбира по-добре ситуацията от всеки, с когото съм разговарял досега. Станахме наистина добри приятели. Това е най-странното – ние никога не сме имали намерение да стигаме толкова далеч.”
“Той ми разказа за съпругата си, която постоянно мислела, че е нечестен. Беше толкова сладко откровен.”
“Бях загубила баща си наскоро и той беше загубил майка си преди година. Изглежда той разбираше точно как се чувствам и говореше с мен часове.”
“Прекарвахме толкова много време заедно! Можех да се закълна, че той знае повече за мен от съпруга ми.”

 

8. Редки все още прегръдки, хващания за ръце или кратки докосвания.
“Той никога не ме е докосвал. После една вечер, след работа, той се наведе към мен и каза: “Ти си толкова специална, благодаря ти за всичко.” После се наведе и ме прегърна нежно само за секунда. Хареса ми как ме накара да се почувствам и започнах да си го повтарям отново и отново в мислите. Сега знам, че е трябвало да спра. Никога не съм имала намерение да разруша семейството си.”
“Тя постоянно висеше в къщи и беше най-добрата приятелка на жена ми. Често оставаше в къщи до късно да гледа телевизия, дори след като жена ми си беше легнала. Тя сядаше до мен на дивана и аз бях привлечен от нея като нощна пеперуда от лампа.”
“Той често ме потупваше по рамото – знаете как – като признание за доброто, което съм направила. Но аз знаех, че това значи повече.”
“Първият път, когато тя ме докосна, беше докато седяхме един до друг. Аз й казах нещо смешно и тя сладко се разсмя. После под масата ме стисна леко за коляното с ръка. Това беше наистина вълнуващо за мен.”
“Всеки път, когато си стискахме ръце на изпращане, тя забавяше своята повече, отколкото за едно ръкостискане. Никой друг не би забелязал, но аз знаех, че това е повече от ръкостискане – виждаше се в очите й. Тя също знаеше.”

 

9. Специални писъмца или подаръци.
“Той започна да ми пише писъмца и бележки, които оставяше на бюрото ми или ги изпращаше по имейл. Те не казваха нищо, което може да бъде проследено. Ако някой ги намереше, не би заподозрял нищо. Но ние двамата знаехме какво става и не искахме да спрем.”
“Понякога му се обаждах и му оставях кратки съобщения. Той ми изпращаше СМС-и.”
“Той ми купи малък подарък – не скъп, но показваше, че знае какво аз харесвам.”
“Тя започна да ми оставя неподписани бележки на бюрото, на които споделяше чувствата си. Това ме уплаши в началото, защото мислех, че някой може да ги намери. Но след време забелязах, че търся да намеря следващата, независимо от риска.”

10. Намиране на оправдание за обаждане или среща.
“Аз започнах да връщам разни инструменти, взети от мъжа й назаем във време, в което знаех, че той не е в къщи.”
“Чаках до края на работния ден и точно тогава му се обаждах, че има бизнес въпроси, които трябва да обсъдим.”
“Колкото повече пречки имахме, толкова по-добре планирах как да прекараме повече време заедно. Започнахме да се виждаме по-често.”
“Тя започна да реорганизира графика си, така че да остава повече време без съпруга си. Аз се оказвах наоколо и често я закарвах до дома й, правейки се на равнодушен познат.”

 

11. Уреждане на тайна среща.
“В този момент толкова бяхме напреднали, че започнахме да се срещаме тайно.”
“Започнахме да си уреждаме работа в едни и същи вечери, после се оттегляхме рано и се виждахме тайно на друго място.”
“Започнах да се грижа той да е запознат с бизнес пътуванията ми, така че да може да се съобрази с тях. До този момент не бяхме се замесили физически, но имаше такава възбуда и романтика. Дори секретността правеше всичко да изглежда още по-вълнуващо.”
“Бяхме на събиране с колеги, но си тръгнахме по-рано и се видяхме в хотела.”
“Понякога тя ми се обаждаше точно преди обяд и ние се измъквахме заедно, за да си говорим до края на обедната почивка.”

 

12. Лъжи и прикритост.image
“След като започнахме да се виждаме тайно се наложи да измисля различни истории, за да замажа очите на партньора си. По това време вече бях изградила висока стена от нечестност по между ни.”
“Скоро целият ми живот беше пълен с лъжи. Лъжех за това къде ще ходя и с кого съм била. Колкото по-подозрителен ставаше съпругът ми, толкова по-добра ставах в лъжите. Въпреки всичко той знаеше, че нещо става. Трудно е да лъжеш така, че хората да не те заподозрат.”
“Записах се на няколко групи с различни занимания, така че да имам оправдание за отсъствията ми вечер.”
“Тя питаше кога съм свършил работа или с кого съм бил. Аз просто я лъжех и тя никога не разбра какво се случва до последния момент. Как ще мога да си върна някога доверието й?”
“Ние се бяхме разбрали, че ако някой ни види заедно в колата, ще разкажем една и съща история: че колата й се е развалила и аз съм я качил до магазина да купим нов бушон.”
“Организирах нещата така, че всичко да изглежда само работа. Съпругът ми не разбра до последния момент.”
“От тук нататък целият ми живот се превърна в лъжа, започнах дори да моля приятели да крият малките ми срещи.”

 

13. Целувки и прегръдки.
“Всичко изглеждаше толкова вълнуващо натам. Бил съм такъв глупак. Започнахме да се срещаме тайно и се страхувахме да не ни хванат. Но това изглежда само ни свързваше повече. Когато се виждахме се прегръщахме така, все едно не сме се виждали от години – като по филмите - когато някой се връща от война.”
“Той знаеше толкова много. Прегръдката с него ме лекуваше.”
“Когато започнахме да се срещаме тайно, продължението беше бързо. Целувахме се и се прегръщахме като тийнейджъри.”
“Чувствах се толкова добре да бъда прегръщана и целувана от някой, който ме цени.”

 

14. Прояви на голяма недискретност.
“В този момент задръжките ми паднаха. Загубих напълно здравия си разум и исках да рискувам все повече и дори всичко.”
“Беше като да си тийнейджър отново – отивах далеч, после съжалявах, после обещавах повече, накрая търсех жадно още грях.”
“Когато се срещах със съпруга си навремето, ние се борехме да не отидем твърде далеч. Сега бях против всичко това, нямах такъв проблем. Приятелството ми с този мъж не изглеждаше лошо нещо. Накрая отидохме по-далеч, отколкото някога съм възнамерявала. Смятах, че негодуванието срещу съпруга ми, който ме притискаше постоянно, е достигнало връх. Не казвам, че не е било лошо, просто беше начин да оправдая нещата.”
“По това време се заблуждавах, че съм герой да не правя “всичко, но без...”. Но мислейки си така, започнах да смятам, че лесно мога да устоя на изкушението. Не разбирах колко греша – не е възможно просто да замразиш една връзка – или продължаваш напред, или късаш напълно.”

 

image15. Секс.
“Скоро престанах да се съпротивлявам и го направих.”
“Едното нещо води до следващото и накрая свършихме в леглото.”
“Мислейки си, че никога няма да стигнем толкова далеч, накрая стигнахме до секс.”
“Една вечер ние просто не можахме да се спрем, поне аз не исках, така че извървях целият път към изневярата на съпруга ми с правенето на секс с този мъж.”

 

 

(част от статията е по материали на Keith Drury)



Тагове:   изневярата,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fury
Категория: Забавление
Прочетен: 114726
Постинги: 120
Коментари: 11
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930